آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان چه ویژگی‌هایی دارد؟
نوشته شده توسط : admin

 آموزشگاه زبان انگلیسی

شاید همه ما تجربه این را داشته‌باشیم که اگر از دوره کودکی یادگیری مهارت در هر زمینه‌ای مثل آموزش زبان انگلیسی ، یا حتی ورزشی را شروع کرده‌باشیم، در دوره بزرگسالی به راحتی مغزمان شروع به کارکرد خود نموده و آن مهارت را به خوبی انجام می‌دهیم و ادامه دادن آن مهارت در آینده، حتی باعث موفقیت و حرفه‌ای‌تر شدنمان در آن زمینه می‌شود . به پیشنهاد کارشناسان زبان انگلیسی ‌شناسی، با توجه به کارکرد پیچیده و بی‌مانند مغز انسان در مقایسه با دیگر موجودات زنده و آمادگی بیشتر ذهن در دوره کودکی، یادگیری زبانی غیر از زبان مادری مثل زبان انگلیسی در این دوران موضوعی بسیار تاثیرگذار است. آموختن زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان یکی از لذت‌بخش‌ترین و در عین حال سخت‌ترین آموزش‌ها است. در ارتباط با آموزش زبان انگلیسی به کودکان، می‌توان ضرب‌المثل معروف و قدیمی " خشت اول گر نهد معمار کج / تا ثریا می‌رود دیوار کج " را بیان نمود، یعنی اگر از همان ابتدا نحوه آموزش زبان انگلیسی به آن‌ها غلط باشد، به طور حتم در آینده تاثیر منفی شیوه‌ی یادگیری نادرستی که او در دوران کودکی و نوجوانی داشته، خود را نشان می‌دهد. اغلب اوقات نیز این تجربه ثابت شده‌است که اگر شما از دوره نه تنها کودکی بلکه از ابتدای شروع هر کاری، یادگیری در هر مهارتی به ویژه زبان انگلیسی را به شیوه غلط انجام دهید، تصحیح آن و یادگیری درست آن مهارت دشوارتر و زمان‌بر تر می‌شود. به همین دلیل، نحوه آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان در گروه‌بندی حساس و سختی قرار می‌گیرد. با ما در مجله دیاکو همراه باشید تا ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان انگلیسی مناسب برای کودکان و نوجوانان را برشماریم.

ویژگیهای آموزشگاه زبان انگلیسی کودکان و نوجوانان 

با توجه به روحیه‌ی حساس کودکان و نوجوان نسبت به بزرگسالان، آموزشگاه زبان انگلیسی که برای کودکان و نوجوانان انتخاب می‌شود، می‌بایست  دارای ویژگی‌هایی باشد که در ادامه به مهمترینِ آنها می‌پردازیم.

روش یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان 

اگر آموزش زبان انگلیسی به کودکان و نوجوانان با روش‌های متنوع و جذاب همراه باشد، قطعاً  در علاقه‌مندی آن‌ها به یادگیری زبان انگلیسی و اشتیاقشان برای ادامه دادن آن بیشتر می‌شود. مسلم است، موضوع استفاده از روش یادگیری مناسب و خوب برای کودکان و نوجوانان امری مهم است. شما می‌توانید با مراجعه به مقاله ی بهترین روش های یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان در مجله دیاکو ایده‌های خوبی در این رابطه بگیرید.

فضای آموزشی مناسب در آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

 بعد از عامل روش درست و متنوع در یادگیری کودکان و نوجوانان، که در قسمت پیش مطرح نمودیم، فضای آموزشگاه زبان انگلیسی مفرح و مناسب مرکز آموزش زبان برای آن‌ها، یکی دیگر از ویژگی‌های مهمی است که در یادگیری کودکان و نوجوان تأثیر به‌سزایی دارد و والدین عزیز می‌بایست این مولفه را در نظر بگیرند. قطعاً یادگیری برای آن‌ها در آموزشگاه زبان انگلیسی نامناسب در روحیه و انگیزه کودکان و نوجوانان تاثیر منفی در پی خواهد داشت.

 مدرس زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان

مدرس دوره کودکان و نوجوانان باید علاوه بر معلم خوب و دلسوز بودن، روانشناس خوبی نیز باشد و به اخلاق  و روحیات هر کودک توجه کند چون همانطور که همه ما می‌دانیم هر کودکی رفتار خاص خودش را دارد. قطعاً همه ما، از دوره کودکی و نوجوانی بهترین و دلسوزترین معلمانمان را به خاطر داریم و مرور خاطرات کلاس‌هایی که با او قدم به قدم آموخته‌ایم، به عنوان یکی از شیرین‌ترین لحظات ثبت شده در زندگیمان است. پس انتخاب یک آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان که دارای مدرسینی با اخلاق و باتجربه باشند، بسیار اهمیت دارد.

منابع زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان 

علاوه بر موضوعات مطرح شده، مسئله مهم دیگر در ارتباط با ویژگی‌هایی که یک آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان می‌بایست داشته باشد، کتاب‌ها و منابعی است  که آن آموزشگاه زبان انگلیسی برای آموزش کودکان و نوجوانان در نظر گرفته‌است. با توجه به گروه سنی کودکان و نوجوانان باید از کتاب‌هایی استفاده کرد که فضای یادگیری را برای آن‌ها جذاب و مفرح کند، زیرا استفاده از منابع با طراحی و گرافیک‌هایی که برای کودکان جذاب نباشد، باعث خستگی و بی‌حوصلگی او در یادگیری زبان انگلیسی می‌شود. از این رو موسسات وآموزشگاه زبان انگلیسی کودکان و نوجوان باید در انتخاب مجموعه کتاب‌های آموزشی خود دقت نظر لازم را داشته‌باشند و در کنار غنی و پرمحتوا بودن آن، گرافیک و تصاویر متناسبی با گروه سنی مختلف داشته باشد تا آن‌ها به یادگیری زبان انگلیسی ترغیب شوند.برای یک آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان و نوجوانان  خود درنظر گیرند، برشماریم.ما در آموزشگاه زبان انگلیسی دیاکو Diako.ir  با فراهم نمودن ویژگی‌هایی از قبیل به کار‌گیری روش‌های متنوع و جذاب برای کودکان و نوجوانان، فضای آموزشی مناسب، مدرسینی مهربان و باتجربه و استفاده از منابعی متناسب با رده سنی متفاوت کودکان و نوجوانان تمام تلاش خود را برای آینده‌سازان این مرز‌ و بوم انجام می‌دهیم.





:: برچسب‌ها: آموزشگاه زبان انگلیسی+ آموزشگاه زبان+ آموزش زبان انگلیسی+زبان انگلیسی+ آموزش زبان+دیاکو ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: